Administracja i Housekeeping

Administracja i Housekeeping

 

Lista funkcjonalności modułu:

• Kontrola statusu pokoju (remont, sprzątanie etc.).

• Kontrola wyposażenia pokoi.

• Planowanie remontów i wyłączeń pokoi.

• Planowanie sprzątania. • Kontrola stanu pokoju. • Grafik planowanych zajęć dla personelu, rozliczanie czasu pracy, planowanie okresowych czynności konserwacyjnych.

• Terminarz czynności: budzenie, powiadomienie gościa w określonym czasie, przekazywanie wiadomości.

• Raportowanie.

• Żółte kartki – notatnik podręcznych wiadomości dla użytkowników systemu.

• Zarządzanie siecią obiektów hotelowych, domków. • Wizualizacja planu otoczenia oraz samego obiektu.

• Statystyki obłożenia dla poszczególnych pokoi, pięter, wydzielonych części obiektu.

• Wyszukiwanie pokoju lub obiektu na planie – informacja o odległości i drodze dotarcia do dowolnego miejsca w hotelu.

 

Autoryzowany partner Enova