Moduł CRM

DM Plaza wzbogaciła się o nowa funkcję. Jest nią rozszerzenie pakietów specjalnych.
Umożliwia ona w łatwy sposób przydzielenie pakietu do rezerwacji, wyliczając cenę usług o
zadane kryteria. Umożliwia stosowanie cen bazowych i automatyczną ich zmianę przez
program zgodnie z danymi rezerwacji. Jednym kliknięciem możemy dostosować pakiet do
wymagań gościa. Uproszczone wprowadzanie pakietów pozwala na łatwe zarządzanie
cennikami sezonowymi, ofertami specjalnymi oraz pakietami pobytowymi.

Aby powstał pakiet musimy przygotować asortyment zawierający przynajmniej jeden
cennik pakietowy.
Istotnym jest, aby warunki wywołania cennika były zgodne z zamierzonymi:
1. Rodzaj opłaty za pobyt musi być zgodny z wywołaną przez meldunek, czy
rezerwacje. Pakiet ten nie pojawi się, jeśli np. cena za pobyt będzie zaznaczona w
rezerwacji, a cennik będzie dotyczył ceny za miejsce.
2. Zależność od liczby osób – obowiązuje tylko przy cenie za pokój.
3. Zależność od wieku – tylko dla cennika za miejsce.
4. Zależność od ilości dni – pakiet pojawi się tylko jeśli liczba dni (dób hotelowych w
przypadku rezerwacji, czy pobytu) będzie zgodna z warunkami wywołania.
5. Kategoria cenowa. Inaczej niż w przypadku cenników, pakiet z kategorią cenową nie
pojawi się, jeśli kategoria nie będzie wybrana. Brak kategorii będzie potraktowany
jako kategoria.
6. Czas trwania – można wybrać wiele okresów poprzez dodanie do listy okresów.

Przechowywanie treści w CRM

DM Plaza może przechowywać informacje po wydrukowaniu i śledzić je. Służy to do
analizowania kontaktów z klientem, śledzenia drogi dokumentu oraz kontroli w razie
reklamacji.
Każdy wydruk może być przechowywany w bazie DM Plaza. Każda korespondencja z
klientem może być zapisywana w postaci nagłówkowej (jako notatka) i w postaci obrazu
dokumentu skierowanego do klienta. Dokument może zostać wysłany tradycyjną pocztą,
jak i za pomocą poczty elektronicznej.

Autoryzowany partner Enova